geng aku

Selasa, 5 Mac 2013

TAJUK 1 BBM 3410

TAJUK 1 BBM 3410

salam semua,

alhamdullilah, akhirnya saya bertemu mata juga dengan dr.normaliza yang khabarnya mengajar di korea dan telah pulang ke upm untuk mencurah ilmu kepada kami warga FBMK.

pada mulanya,saya kira beliau seorang yang sangat serius tapi,tanggapan saya meleset,apabila beliau membuat lawak antarabangsa yang lebih lawak dari majalah ujang yang saya baca.

hampir kecut perut saya ketawa berdekah-dekah dengan lawak beliau.tersangatlah ceria dan lucu kelas beliau.

harapan saya untuk kelas ini (siap bagi harapan lagi ni) untuk mendapat ilmu bahasa dan multimedia yang mencurah-curah dan dapat aplikasikannya dalam kehidupan. InsyaAllah. 

di sini saya postkan gambar saya,nama penuh saya nur fatihah binti anafi dan saya berasal dari Kelantan (negeri Cik Siti Wan Kembang).

salam perkenalan dari saya kepada dr normaliza dan pelajar BBM 3410 dalam alam blog.
sudi-sudikanlah follow blog saya yang tidak seberapa ini dan saya PASTI akan follow kalian kembali.


inilah cik tiha....tidaklah lawa tidaklah cun orangnya, tapi manis tu ada...(kot)... ^___^..saya seorang yang suka berkawan dan ketawa...jadi,sengeh sokmo !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan